iloveyou !

Saturday 14 May 2011

kawan lupa kawan !

Hm , kurang ada mud lha ! 
malam nih ada lha makhluk allah sorang cari psal
xtaw awat dok cari psaL . 
jns xpuas aty . pastu dok xmaw ngaku
kta dea yg buad ! 
oke tapala kalo hg tanak ngaku hg buad !
hg jwp ngn tuhan nt ! 
aku manusia besa jaa ! hampa tayah lha dok ktuk sangat  ?
diri hampa un sma ja ngn aku !
caa tgk mamat ka minah xtaw lha 
yang dokk tulis cem ni,,
mmg tada adab lgsg ! kalo diri hg elok
tapa jugakk nakk kta un ! tapala kalo hg tanak ngaku hg spa
xp yg pasti aku taw hg sapa k ? :) .
aku kenai kwn2 aku .
jgn ingt aku bodo sngat k ? tetba hg komen kat wall aku psai nih ! 
serupa setan pngai hg wei ! 
kontrol cun toi arr ko nyh...mcm hram toi....
haram ta comey....blah arr weyh....
mcm daje.....
weakkkk3
tui2...



No comments:

Post a Comment